Ostoskori:

0

Lisää kuvia

Paranna untasi - opas nukkumisergonomiaan

27,90 €

Esittely

Uni on meille kaikille ensiluokkaisen tärkeää. Unesta ei kannata tinkiä. Nykypäivänä unen terveysvaikutuksista puhutaan paljon ja tutkimuksetkin se osoittavat, että uni on yhtä tärkeää kuin syöminen ja juominen. Se mitä me hereillä ollessa teemme vaikuttaa hyvin oleellisesti unenlaatuun. Kirja paneutuu helposti lähestyttävällä tavalla aiheeseen nukkumisergonomia.
TAI

Tiedot

Heräätkö aamulla selkä tai niska-hartianseutu kipeänä? Starttaatko päiväsi särkylääkkeellä, koska pää on kipeä heti herätessä? Tuntuuko, että pyörit vuoteessa koko yön? Koetko, että olosi ei ole levännyt? Oletko koskaan miettinyt, että kaikki nämä voivat johtua vääränlaisesta, kuormittavasta nukkumisasennosta?

Syitä kivuille, selän jäykkyydelle tai epämiellyttäville tuntemuksille lähdetään helposti hakemaan vääränlaisesta työergonomiasta, liikuntasuorituksista tai kotiaskareista. Olemme yksilöitä myös unen suhteen, mutta oikeanlaisella vartaloa kuormittamattomalla asennolla rauhoitumme ja saavutamme helpommin syvän, rauhallisen unen.

Kirja sisältää havainnollistavia kuvia ja ohjeita. Kirjassa on mukana aitoja esimerkkitarinoita, joihin lukijan on helppo samaistua.

Jenni Ahopelto on työskennellyt yli 11 vuotta nukkumisergonomian parissa. Jenni on koulutukseltaan työfysioterapeutti ja hänen tavoitteena on saada suomalaiset nukkumaan ergonomisesti eli hyvin.

Lisätiedot

Kirjailija Jenni Ahopelto
ISBN 978-952-7196-16-8
Kustantaja Fitra
Sivumäärä 160
Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.